Україна, м. Чернівці,
вул. Чкалова, 13
(050) 435-70-30 - Плитка(099) 467-20-25 - Бетонні огорожі
(050) 374-22-11 - Плитка(095) 579-40-99 - Бетонні огорожі
(066) 177-85-67 - Вітражі
Графік роботи:

ПН-ПТ

09:00 - 18:00

СБ

09:00 - 15:00

НД

вихідний

Увага!!! Увага!!! Увага!!! Претензії покупця щодо нестачі, бою, дефектів,

тону плитки приймаються лише під час відпуску даного товару.

 

 

Процедура повернення або обміну товару

На всі товари, придбані в магазині «Керамточка», поширюється дія закону України “Про захист прав споживачів”. Щоб запобігти непорозумінню просимо Вас звернути увагу на вказаний нижче порядок здійснення процедури обміну або повернення товарів.


Коли покупець має право на повернення або обмін придбаного товару:


Відповідно до законодавства України існують два випадки, в яких покупець можете повернути (або обміняти) придбаний товар:

  • Товар несправний, має істотні недоліки, що унеможливлюють його використання (провина компанії-виробника або компанії-постачальника);
  • Товар належної якості, але з якихось причин не підійшов покупцю, при цьому товар не був у використанні, збережена цілісність упаковки та розрахунковий документ.


Які умови обміну та повернення товару належної якості?


Якщо від дня покупки товару пройшло не більше 14 днів і на товарі не має слідів експлуатації, збережена цілісність упаковки, товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, маркування, а також всі отримані від продавця документи (чеки, гарантійні талони, інструкція з експлуатації).


Якщо на момент обміну аналогічного товару немає в продажу, споживач має право:

  • купити будь-які інші товари, що є в наявності, з відповідним перерахунком вартості,
  • одержати назад гроші в розмірі вартості повернутого товару,
  • здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару у продаж.


При поверненні грошей розрахунки з покупцем здійснюються виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються не пізніше ніж протягом 7 днів з моменту підтвердження відсутності факту порушення гарантійних зобов’язань з боку покупця.

 

За яких умов буде відмовлено в заміні товару на новий?


Якщо товар був в експлуатації та має дефекти або перебуває в неповній комплектації.


Відсутній документ, що підтверджує факт купівлі товару (касовий або товарний чек) або гарантійний талон на придбаний товар.


З моменту купівлі пройшло більше, ніж 14 діб.

 

Що необхідно зробити для повернення коштів?

 

Для повернення грошових коштів, які були витрачені на придбання товару, покупцю необхідно подати продавцю за місцем купівлі товару відповідну письмову заяву, де будуть зазначені вимоги покупця та причини повернення товару.


Окрім заяви обов’язково потрібно додати наступні документи:

  • копію паспорта і ідентифікаційного номеру;
  • оригінал і копію розрахункового документа.

 

Умови повернення плитки, дата придбання якої перевищує 14 днів

 

Плитка приймається за таких умов:

  • якщо плитка, яка повертається не знята з виробництва;
  • якщо залишок плитки, яка повертається становить більше 50м.кв.;
  • якщо немає великих розбіжностей між плиткою, що повертається і наявною плиткою на складі в тоні, калібрі, відтінку і т.д.


Плитка приймається за умови мінус 20% від вартості придбання.


Дані умови не поширюються на «акційну» та «розпродажну» плитку.

 

Дивіться також:

  • Керамічна плитка купити в Чернівцях, керамічна плитка ціни та каталог керамічної плитки;
  • Купити вітражі в Чернівцях. Замовити виготовлення вітражу, каталог вітражів;
  •